Korporatīvo Maksājumu Izpildes Nākotne

Jaunajā pasaulē digitālie maksājumi un tehnoloģiju attīstība virza klientu pieredzi. Bankas veic lielus ieguldījumus tehnoloģiskajos jauninājumos, lai sniegtu labāku maksājumu pieredzi saviem klientiem.

Tā ir krasā pretstatā ar maksājumu pieredzi mazumtirdzniecības sfērā un korporatīvo klientu vidū. Kaut arī mazumtirdzniecības patērētāji var baudīt bezšuvju, tūlītējas, vienmēr pieejamos maksājumu pakalpojumus ar avansu, piemēram, mobilo un bezkontakta maksājumu, korporatīvie klienti cīnās ar cieta papīra procesiem sadrumstalotajiem produktu un attiecībām, sliktas redzamības arī maksājumu plūsmu un vairāk.

Tomēr es redzu pāreju sāk notikt korporatīvo maksājumu ainavas jo uzņēmumi sāk pieprasa spēju veikt darījumus reālajā laikā, kas Omni-kanālu vidē, 24/7. Bankas, piemēram, HDFC, HSBC, un citi jau uzsākot savus korporatīvos mobilos risinājumus jomās, tostarp naudas pārvaldība, tirdzniecības pakalpojumi, izlīgumu, autentifikācijai un operatīvo atbalstu.

Tirgus dinamika ir braukšanas uzņēmējdarbības veidus kā uzņēmums pārstrukturēt savus darbības modeļus, un braukšanas bankām, lai pielāgotu savu korporatīvo maksājumi piedāvājumu, lai apmierinātu šīs jaunās cerības

(Re) parādīšanās virtuālo kontu ir galvenais tendence skatīties, ar bankām, piemēram, BNP Paribas, RBS un Barclays vadošajiem ceļu piedāvāt virtuālās kontus saviem korporatīvajiem klientiem. Virtuālās konti nodrošina korporācijām ar labāku kontroli pār saviem naudas pārvaldības pārskatiem, samazināt administratīvās izmaksas un optimizēt skaitu nekustamo bankas kontu, tādējādi novēršot nepieciešamību pēc naudas pārvaldības produktu, piemēram, nosacītām baseini (vismaz tajā pašā valūtā). Bankas var arī apsvērt iespēju paplašināt virtuālo konta pārvaldības funkcijas vairāku banku vidē ar uzņēmumiem, kuri banka ar vairākām bankām.

Krāpšanās ierobežošana

Kad maksājumu karte nav līdz krāpšana turpinās apsteigt e-komercijas izaugsmi visā pasaulē, pat e-komercijas turpina strauji attīstīties visos tirgos. Gaidīt regulatori rīkoties, lai apturētu to, ar jauno regulu līdzīgi tiem, kas drošai klientu autentifikācijai tiek kopēts citur pasaulē.
Kad karte ir līdzās krāpšana kritīs pasaules, vai vismaz būtu ietverts, daļēji pateicoties Izvēršot EMV ASV, un daļēji tāpēc, ka krāpšana pāries no POS līdz CNP, kā vieglāku mērķi krāpniekiem.

Krāpšanas metodes:

Pikšķerēšana: Jebkura e-pastu vai tīmekļa vietnes, kas prasa personisku vai privātu informāciju, piemēram, kredītkartes, bankas kontu vai pieteikumdatus ir nosliece uz pikšķerēšanas. Ja avots ir uzticams, piemēram, partneri ar banku, vietne nav uzticama. Tomēr, ja avots ir svešs, tas varētu liecināt par mēģinājumu nozagt informāciju.
Identitātes zādzība: Identitātes zādzība eksistē ārpus digitālajā sfērā, kā arī, bet tas ir kopīgs veida krāpšanu tiešsaistē nozog personisko informāciju un izmanto to zem viltus maldinājums iesaistās identitātes zādzību. Hakeri iekļūt ugunsmūri tas steiks personīgo caur veco drošības sistēmām vai nolaupīšanu pieteikumdatus izmantojot publisko Wi-Fi.
Hakeri var pāradresēt satiksmes no jūsu e-komercijas vietni, nolaupot tā daļu, un novirzot apmeklētājus uz citu vietni. Nevēlama vietne var būt potenciāli ļaunprātīgu materiālus, hakeri izmanto, lai iefiltrētos tīkla drošības sistēma. E-komercijas uzņēmumu īpašniekiem ir jāapzinās jebkuru aizdomīgu tiešsaistes darbībām šajā statusā.
Papildu maksa un par pārskaitījumiem izkrāpšanu: Hakeri mērķa kredītkaršu lietotājiem un e-komercijas veikalu īpašnieki, lūdzot naudu iepriekš apmaiņā pret kredītkarti vai naudu vēlāk.
Tirgotāja identitāte krāpšanu: Šī metode ietver noziedznieki izveidot tirgotāja kontu vārdā šķietami likumīgu uzņēmējdarbību un lādēšanas zagtas kredītkartes. Hakeri tad izgaist kartes turētājiem atklāt krāpnieciskās maksājumus un mainīt darījumu. Kad tas notiek, maksājums koordinators ir atbildīgs par zaudējumiem, un jebkādas papildu nodevas, kas saistīti ar kredītkaršu maksājumu atmaksu.